Presentatie Paddenstoelenwerkgroep

Paddenstoelenwerkgroep verzorgt een avond vol “gezwam”.

In oktober bestaat de paddenstoelenwerkgroep van de Natuurvereniging Eiland van IJsselmonde vijf jaar.

Om ons lustrum feestelijk af te sluiten hebben wij op donderdagavond 31 oktober aanstaande een avond vol paddenstoelwetenswaardigheden in het verbouwde NME-centrum “De Groene Draak”
aan de kastanjelaan 27 in Ridderkerk.

Op het programma staan korte diapresentaties van Jan Tuin over prachtige vondsten uit onder andere het Kralingse Bos en het eerder genoemde Donckse Bos. Ook is er een lezing over giftige paddenstoelen in Nederland en de dubbelgangers. Verder hangen er mooie foto’s door de werkgroep leden zelf geschoten en liggen er diverse boeken ter inzage.

Het NME-gebouw is vanaf 19.30 uur geopend. Om 20.00 uur starten we met het programma. Aanvang 20.00 uur; zaal open 19.30 uur. Kosten €3,-  incl. 1 koffie of thee. Jeugdleden gratis.
Wij zorgen voor wat lekkers bij de koffie.

Klik hier voor informatie over de paddenstoelenwerkgroep: