Cursussen

Workshops/ Minicursussen

Dit jaar hebben in plaats van een basiscursus een aantal losse lessen te georganiseerd met daaraan gekoppelde excursies. Het is mogelijk aan de losse minicursussen deel te nemen maar men kan er ook voor kiezen om er meerdere te volgen.

Op donderdagavond 11 mei wordt een minicursus vogels gegeven met een aansluitende excursie op zaterdagochtend 20 mei.

Op woensdagavond 24 mei wordt een minicursus vlinders en libellen gegeven met een aansluitende excursie op donderdagochtend 25 mei.

Op donderdagavond 15 juni wordt een minicursus bermplanten gegeven met een aansluitende excursie op zaterdag 17 juni

Op donderdagavond 7 september  wordt een minicursus bomen gegeven met een aansluitende excursie op zaterdag 9 september.

Op donderdagavond  5 oktober  wordt een minicursus paddenstoelen gegeven met een aansluitende excursie op zaterdag 7 oktober.

De kosten voor de losse minicursussen bedragen 8 euro pp voor leden en 10 euro voor niet-leden. Indien u alle minicursussen wilt volgen kost dit 30 euro voor leden en 40 euro voor niet leden.  Dit is inclusief materialen en koffie en thee op de lesavonden. De cursus wordt gegeven in het NME centrum de Groene Draak, op de avonden van 20-22 uur. De excursies zijn in de ochtend naar een gebied op het eiland IJsselmonde.