Workshop Natuurfotografie voor Beginners

Woensdagavond 20 september 19:30 – 22:00 theorie

Zaterdagochtend 23 september 10:00 – 12:00 praktijk

Voorbeeld van een foto uit het bos, met een prachtige lichtinval en centraal middelpunt.

In het najaar is er een workshop natuurfotografie voor beginners bij de N.V.IJ. De theorieavond wordt gegeven op woensdag 20 september door Roelie ’t Jong met hulp van Elly Wingelaar, in de kantine van het gebouw van de S.L.O.R. (Radio-RTV Ridderkerk) aan de Jhr. De Savornin Lohmanstraat 1, 2982 RA Ridderkerk. Deze avond krijgt u een uitleg over verschillende fotografiebegrippen en uitleg bij diverse foto’s. Ook van bekende natuurfotografen.

Deelnemers moeten wel over een spiegelreflex-systeem, of compact camera beschikken en hun eigen camera die avond meenemen. De praktijkochtend wordt gegeven op zaterdag 23 september van 10.00 tot 12.00 uur met een wandeling door o.a. De Gorzen.

Woensdagavond wordt er om 19.30 uur gestart. Die avond worden de verdere afspraken voor de excursie van zaterdag gemaakt. De workshop duurt tot 22.00 uur.

Aanmelden is verplicht.

Kosten voor deze workshop bedragen 10 euro voor leden en 12.50 euro voor niet-leden en kunnen op de avond zelf (let op: géén pin aanwezig) contant betaald worden.

Aanmelden kan via onderstaand formulier:

(verplicht)