Werkgroep PUBLICITEIT 2018

We trachten mensen enthousiast te maken om nieuwe natuur en recreatiegebieden op IJsselmonde te ontdekken

Het lukt ons als Natuurvereniging steeds beter om op eiland IJsselmonde in de media te komen. Bijna wekelijks worden een of meerdere persberichten naar ruim dertig redactieadressen gestuurd. Steeds vaker zien we deze persberichten ook terug in de kranten.

Onze email Nieuwsbrief verscheen afgelopen jaar wederom vijftig keer. Inmiddels krijgen tachtig procent van onze leden de Nieuwsbrief wekelijks in de inbox. We zouden graag van alle leden, die daarover beschikken, een mailadres hebben want dit vereenvoudigt de communicatie.

Sinds 1999 sturen we wekelijks een artikel naar De Ridderkerkse Combinatie.

Het Blad werd het afgelopen jaar  vier keer uitgekomen. Er zijn mensen die alleen het Blad wensen te ontvangen, anderen willen alleen de Nieuwsbrief maar de meesten ontvangen allebei.

Dankzij allen de bijdrage leverden door het Blad te bezorgen bespaarden we  met elkaar zo’n € 1.500,-. Toch 1/3e van de begroting!

Ook de Facebook pagina en onze website werden afgelopen jaar veel bekeken.
Weet u ons daar al te vinden? En natuurlijk willen we iedereen bedanken die het afgelopen jaar een bijdrage heeft geleverd.