Vogelexcursie voor de jeugd

Op zaterdag 14 januari 2023, wordt er een vogelexcursie rond de Gaatkensplas gehouden. De excursie is bedoeld voor de jeugd maar de ouders mogen ook mee.

Op zaterdag 14 januari organiseert Natuurvereniging Eiland IJsselmonde een vogelexcursie  voor de jeugd. Bij de excursie wordt je rondgeleid door twee echte vogelaars. Zij zullen je de vogels rond de Gaatkensplas laten zien en misschien ook in de Carnisse Grienden. Hopelijk zullen bijzondere wintergasten zich nog laten zien. Omdat de ervaring leert dat de ouders van de deelnemers van de activiteiten van de Natuurvereniging ook vaak belangstelling heeft voor de natuur mogen zij dit keer gezellig mee.

De excursie begint op zaterdag 14 januari om 10:00 uur op de parkeerplaats van BSO Wiedewei (tegenover de ingang van de hockey) en duurt tot 11:30 uur. Geadviseerd wordt om warme kleren en schoenen aan te trekken en een klein rugzakje mee met een flesje water en een reep of koek mee te nemen. Je kunt een verrekijker lenen van de natuurvereniging maar je mag natuurlijk ook je eigen verrekijker meenemen.

(verplicht)