Struintocht voor de jeugd in Klein Profijt (met bezoek aan de Eendenkooi)

Struintocht Klein Profijt 3 januari van 10 tot 13 uur. Verzamelen om 10:00 uur op de laatste parkeerplaats aan de Veerweg links, 200 m voorbij de Golfclub Oude Maas, Veerweg 2a, 3161 EX Rhoon

Een avontuurlijke struintocht voor tieners tot 15 jaar door de grienden van Klein Profijt langs de Oude Maas. Een tocht waarbij je van alles zult ontdekken en we je heel vrij laten: “We moeten je nog net in de modder kunnen zien vallen. Onderweg word je uitgedaagd om zelf oplossingen te bedenken voor situaties die bij het struinen wel voor kunnen komen.

Niks geen schools gedoe dus, geen meesters en juffen. Kom op zeg, we hebben vakantie! Nee, gewoon lekker struinen en daarbij op een leuke manier wat van de natuur opsteken met ervaren avonturiers. Onderga het echte struingevoel!

Durf jij het aan?

Je kunt gratis mee. Aanmelden via het contactformulier:

(verplicht)

[recaptcha]

Aanmelden en afmelden.
    Indien u zich aanmeldt voor een activiteit, wordt u verzocht zich tijdig af te melden indien u als nog niet kan. Aan deze activiteit kunnen een beperkt aantal deelnemers mee doen kan, ontneemt u bovendien anderen de kans mee te doen terwijl er bij dergelijke activiteiten vaak een wachtlijst is.

Meer over Klein Profijt, zie https://www.natuurvereniging-ijsselmonde.nl/klein-profijt/