Stoere Struintocht in de Carnissegrienden voor jongens én meiden 10 – 15 jaar

Foto Elma Duijndam

Struintocht voor de jeugd in Carnisse Grienden.

Het avontuur begint op dinsdagmiddag 23 oktober om 12:30 boven op de Uitzichtheuvel in de Jan Gerritsenpolder bij de Oude Maas en duurt tot uiterlijk 16:00 uur.

Kom op de fiets. Als je je toch laat afzetten/ophalen gebruik dan de parkeerplaats van de Carnisse Grienden.

Natuurvereniging IJsselmonde organiseert een avontuurlijke struintocht, deze wordt nu wegens succes herhaald. Deze keer door de Carnisse Grienden en langs de Oude Maas, alléén voor echt stoere jongens en meiden van 10-15 jaar.

Een tocht waarbij je van alles kunt ontdekken en we je weer heel vrij laten: “We moeten je nog net in de modder kunnen zien vallen”. Onderweg word je uitgedaagd om zelf oplossingen te bedenken voor situaties die bij het struinen voor kunnen komen. Niks geen schools gedoe dus, geen meesters en juffen. Kom op zeg, we hebben vakantie. Nee, gewoon lekker struinen en daarbij op een leuke manier wat van de natuur opsteken met drie avonturiers. Onderga het echte struingevoel!

Trek warme kleren en schoenen aan die tegen een stootje kunnen. Neem ook een klein rugzakje mee met een flesje water en een reep of koek. Misschien zijn handschoenen en een muts ook wel handig. Bij regen gaat de tocht natuurlijk gewoon door. Je fiets kun je veilig kwijt op de parkeerplaats van padvindershonk FN12 /b.s.o.‘Wiedewei’ (tegenover de ingang van de hockey). Eventueel kun je je laten afzetten op de parkeerplaats van de Carnisse Grienden. Het eindpunt van de struintocht is de parkeerplaats van FN12/b.s.o.‘Wiedewei’. Daar kun je je ook laten ophalen.

Je kunt gratis mee.

(vermeld je naam en leeftijd en telefoonnummer van thuis)
Deelname is beperkt, dus meld je snel aan.

Fout: Contact formulier niet gevonden.

Aanmelden en afmelden.
Indien u zich aanmeldt voor een excursie, wordt u verzocht zich tijdig af te melden indien u niet meegaat. Anders staat de groep op de vertrektijd voor niets op u te wachten. Bij excursies waar een beperkt aantal deelnemers mee kan, ontneemt u bovendien anderen de kans mee te gaan omdat er bij dergelijke excursies vaak een wachtlijst is. Daar bovenop moet de vereniging dan betalen voor iemand die niet aanwezig is.

Meer over de Carnissegrienden, zie https://www.natuurvereniging-ijsselmonde.nl/carnisse-grienden/