Speuren naar paddenstoelen

Zaterdagmorgen 14 oktober gaan leden van de paddenstoelenwerkgroep Natuurvereniging Eiland IJsselmonde op stap in het Donckse Bos. Er wordt met de jeugd gespeurd naar de diverse prachtige paddenstoelen die er te vinden zijn in dit oude landschapspark. Voor het Donckse Bos geldt: kijken doe je met je handen op je rug. Een entreekaartje kost twee euro en kan ter plekke contant worden afgerekend bij de excursie-leiders die dag. We verzamelen om 10.30 uur op de parkeerplaats bij de ingang van het Donckse Bos. De wandeling zal ongeveer anderhalf uur duren.

Het speuren is voor de kinderen, maar pappa of mamma is natuurlijk óók welkom bij deze wandeling. Helaas zijn er geen honden welkom; die mogen het bos niet in. De kinderwagen moet helaas ook thuis gelaten worden, je kan niet overal terecht.

Graag wel even aanmelden voor deze tocht. Er kunnen maximaal 10 kinderen mee deze ochtend.

Aanmelding kan door onderstaand formulier in te vullen.

(verplicht)

Bewijs dat je menselijk bent door het selecteren van vrachtwagen.