Presentatie over natuurgebieden op IJsselmonde

Sophiapolder, foto Aart van Dragt

Presentatie:  de mooiste natuurgebieden van eiland IJsselmonde in Bibliotheek van Carnisselanden en bekendmaking winnaar fotowedstrijd

14 november is er een presentatie met het onderwerp de mooiste natuurgebieden van eiland IJsselmonde. Natuurgids Aart van Dragt maakt al jaren wandelingen met groepen op verschillende plaatsen op het eiland. Hij zal ons zijn favoriete gebieden laten zien.  Na de presentatie zal ook de maker van de winnende landschapsfoto  bekend worden gemaakt van de fotowedstrijd uitgeschreven door Natuurvereniging Eiland IJsselmonde. Het publiek kiest de winnende foto!

Aanvang 20.00 uur zaal open v.a. 19.30 uur. Kosten 3 euro inclusief 1 koffie of thee. Bibliotheek van Carnisselanden. Adres Middeldijkerplein 248, 2993 DL  Barendrecht