Planning Paddenstoelen werkgroep eerste halfjaar 2022

De paddenstoelen werkgroep heeft dit voorjaar alleen “besloten wandelingen” maar vindt het niet erg als er mensen uit de vereniging een keertje met ons mee willen lopen om  kennis te maken met de werkgroep of de paddenstoelenpracht.

*Dinsdag 01 februari gaat de werkgroep naar het Kralingse Bos in Rotterdam. (vol)

*Maandag 07 maart gaat de werkgroep richting de golfbaan van Barendrecht/Rhoon. (vol)

*Dinsdag 05 april gaat de werkgroep naar het Donckse Bos in Ridderkerk. (vol)

*Maandag 02 mei gaat de werkgroep naar Oostvoorne.

*Dinsdag 14 juni gaat de werkgroep naar Meijendel in Wassenaar.

Belangstellenden uit onze vereniging die een keertje willen meelopen met de paddenstoelenwerkgroep zijn van harte welkom en kunnen contact opnemen met Lucette Langbroek (coördinator) via het contactformulier hieronder.

Let op: U kunt zich aanmelden bij één van de genoemde wandelingen, om zo onze werkgroep en haar activiteiten te leren kennen. U kunt zich niet meer aanmelden voor het Kralingse Bos (vol).

Van februari tot en met juli 2022 zijn er leden van de werkgroep aanwezig vanaf 13.00 uur bij de inloop op de eerste woensdag van de maand in het NME gebouw.

Ik wil mee naar:

(verplicht)