Paddenstoelen lezing met excursie

Op woensdagavond 15 november aanstaande komt er een voor ons bekende paddenstoelenexpert en enthousiast een lezing geven voor de Natuurvereniging Eiland IJsselmonde. Frans Advokaat komt ons weer een boeiende avond bieden met allerlei wetenswaardigheden over de paddenstoel en haar omgeving.

Vanwege ruimtegebrek in het NME-Centrum zal de lezing plaatsvinden in de kantine van de SLOR, ofwel Stichting Lokale Omroep Ridderkerk aan de Jhr. De Savornin Lohmanstraat 1, 2982 BD  Ridderkerk. We starten deze avond om 20.00 uur. De kantine is open vanaf 19.30 uur. Parkeren kan aan de straat en de bus stopt vrijwel voor de deur.

De eerste kop koffie of thee is gratis, daarna wordt je verzocht om aan de bar af te rekenen.

Aansluitend aan deze lezing is er op zaterdagmorgen 18 november van 10.00 uur tot ongeveer 12.00 uur een excursie gepland naar het Kralingse Bos. Samen met Frans Advokaat en leden van de paddenstoelenwerkgroep gaan we op zoek naar mooie herfstvondsten in het bos.

Voor deze lezing met excursie betaalt u als NVIJ-lid 3 euro en voor niet leden 5 euro. Graag contant afrekenen bij binnenkomst. Er is geen mogelijkheid tot pinbetaling.

(verplicht)

Bewijs dat je menselijk bent door het selecteren van hart.