NL Doet Natuurwerk in Waalbos

10 maart              NL Doet; Natuurwerk in het Waalbos

Vanuit de landschapsbeherende organisaties krijgt de Natuurvereniging in toenemende mate de vraag in hoeverre zij kan ondersteunen bij het beheren en inventariseren van natuur- en recreatiegebieden. De Werkgroep Natuurbeheer helpt bij het onderhoud tijdens  natuurwerkdagen. Er wordt sinds 2015 samengewerkt met de nieuwe Stichting Natuurbeheer Waalbos.
Help mee, jong en oud kan meedoen. Lekker actief samen een steentje bijdragen aan het mooier worden van onze natuurgebieden in onze omgeving.

NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. De afgelopen 10 jaar zijn er maar liefst 40.000 klussen geklaard en hebben 1,5 miljoen mensen deelgenomen.

Van 9.00 tot 13.00 uur. Verzamelen bij de ingang aan de Waalweg (naast Waalweg 3). Aanmelden bij Christa Groshart 0180-428262 of cpgroshart@gmail.com.

Opgave vooraf nodig ivm koffie, thee, broodjes enzovoorts.

Meer lezen over het Waalbos: https://www.natuurvereniging-ijsselmonde.nl/10435-2/