Minicursus eetbare planten

De minicursus eetbare planten wordt gehouden in het NME Centrum “de Groene Draak” te Ridderkerk op 28 juni, 20-22 uur, zaal open 19:30 uur. Zaterdag 30 juni is de bijbehorende excursie.

Kosten €6 euro voor leden, €10,- voor niet-leden. Aanmelding via excursies@natuurvereniging-ijsselmonde.nl.  Dit is inclusief eventuele materialen, koffie of thee.

Nog meer minicursussen.
Op zaterdag 8 september  wordt een minicursus Waterbeestjes gegeven met een aansluitende excursie in het Reyerpark.

De kosten voor de losse minicursussen bedragen 6 euro pp voor leden en 10 euro voor niet-leden. Dit is inclusief eventuele materialen, koffie of thee.

De cursus wordt gegeven in het NME centrum de Groene Draak, op de avonden van 20-22 uur. De excursies zijn in de ochtend naar een gebied op het eiland IJsselmonde. Aanmelden voor de workshops kan via secretariaat@natuurvereniging-ijsselmonde.nl.