Minicursus Akkervogels door Niels Godijn

De cursus wordt gegeven in het NME Centrum “de Groene Draak” te Ridderkerk, 20-22 uur, zaal open 19:30 uur.
mBij de cursus hoort een praktijkexcursie op zaterdagochtend 28 april in de Zegepolder te Rhoon.
Kosten voor het totaal zijn €6 euro voor leden, €10,- voor niet-leden. Dit is inclusief koffie of thee. Aanmelding via excursies@natuurvereniging-ijsselmonde.nl

Andere minicursussen
Dit jaar hebben we besloten in plaats van een basiscursus een aantal losse lessen te organiseren met daaraan gekoppelde excursies. Het is dan mogelijk aan de losse minicursussen deel te nemen maar men kan er ook voor kiezen om er meerdere te volgen.

Op donderdagavond  7 juni wordt een minicursus wilde orchideeën gegeven met een aansluitende excursie op zondagochtend 10 juni.

Op donderdagavond 28 juni wordt een minicursus eetbare planten gegeven met een aansluitende excursie op zaterdag 30 juni of zondag 1 juli.

Op zaterdag 8 september  wordt een minicursus Waterbeestjes gegeven met een aansluitende excursie in het Reyerpark.

De kosten voor de losse minicursussen bedragen 6 euro pp voor leden en 10 euro voor niet-leden. De cursus wordt gegeven in het NME centrum de Groene Draak, op de avonden van 20-22 uur. De excursies zijn in de ochtend naar een gebied op het eiland IJsselmonde. Aanmelden voor deze workshops kan via secretariaat@natuurvereniging-ijsselmonde.nl.