Met de Paddenstoelenwerkgroep op stap in het Kralingse Bos

Zondag 23-10-2022

Op zondagmiddag 23 oktober a.s. is er een gezinswandeling in het Kralingse Bos in Rotterdam voor leden van de vereniging. (Groot)ouders met kinderen zijn van harte welkom om samen met wat leden van de paddenstoelenwerkgroep Eiland van IJsselmonde in het bos te gaan wandelen op zoek naar mooie paddenstoelen. We kunnen ze niet plukken, maar wel naar kijken, of een foto van maken.

Aanvangtijd om 10.30 uur bij de parkeerplaats “Hertenkamp” Prinses Beatrixlaan 24, Rotterdam. Om 10 uur verzamelen we op het parkeerterrein bij het NME centrum. Er kunnen zich 10 gezinnen aanmelden.

Vanwege het 50-jarig jubileum per gezin een leuke paddenstoelenrugzak die gelijk gebruikt kan gaan worden. Na afloop per gezin het wandelboekje 25 routes op het Eiland IJsselmonde. Aanmelden via het contactformulier hieronder, graag met mobiel nummer.

(verplicht)

[recaptcha]