Met de Paddenstoelenwerkgroep op stap in het Kralingse Bos

Op zondagmiddag 10 oktober a.s. is er een gezinswandeling in het Kralingse Bos in Rotterdam voor leden van de vereniging. (Groot)ouders met kinderen zijn van harte welkom om samen met wat leden van de paddenstoelenwerkgroep Eiland van IJsselmonde in het bos te gaan wandelen op zoek naar mooie paddenstoelen. We kunnen ze niet plukken, maar wel naar kijken, of een foto van maken.

We starten om 14.00 uur bij de parkeerplaats bij het peuterbadje en het strandje, Langepad 65, 3062 CJ  Rotterdam. Het kan redelijk druk zijn met parkeren, dus houd daar rekening mee.

Het is weer eens een andere startplaats en er bestaat ook de mogelijkheid om daarna bijvoorbeeld de Heemtuin te gaan bezoeken.

Opgeven kan bij Lucette Langbroek via het contactformulier hieronder.

Er kunnen zich 10 gezinnen opgeven deze middag. De vraag is om zelf verantwoordelijk te blijven voor de diverse corona-aanwijzingen die op dat moment geldig zijn.

Wij hopen dat het deze keer door kan gaan en dat we een mooie herfstwandeling kunnen maken met elkaar. Ik zal U tevoren nog wat leuke tips en weetjes doorsturen.

Heeft U zich aangemeld en kan U onverhoopt niet mee, laat het mij dan even weten via de mail of via 06-46340138. Tot Zondag 10 oktober in het bos.

(verplicht)