Excursie in het Duingebied van Meijendel

Op vrijdagmorgen 28 juni gaat onze plantenwerkgroep onder leiding van Johan Baks richting Den Haag om het Duingebied van Meijendel uit te gaan pluizen; Wat treffen we in dit gebied allemaal voor moois aan? Meijendel is het grootse aaneengesloten natuurgebied van Zuid-Holland. Er zijn dus vele toegangen tot het gebied, ondanks dat het deels ook een beschermd natuurgebied is gereserveerd voor de natuur en het drinkwater.

Er wordt gestart bij de parkeerplaats P1 (Kievietsduin) aan de Meijendelseweg 2243 GN Wassenaar

Deze excursie duurt van 11.00 uur tot 14.00 uur.

Leden van de werkgroep kunnen zich aanmelden bij de coördinator Johan Baks, voor niet-leden is aanmelden via het formulier verplicht, graag met vermelding van uw mobile telefoonnummer.

Er kunnen een beperkt aantal leden meelopen met de werkgroep.

(verplicht)

Bewijs dat je menselijk bent door het selecteren van ster.