Stoere Struintocht in de Carnissegrienden voor jongens én meiden 10 – 15 jaar

Foto Elma Duijndam

Natuurvereniging IJsselmonde organiseert: Avontuurlijke struintocht wegens succes herhaald. Nu door de Carnisse Grienden en langs de Oude Maas, alléén voor echt stoere jongens en meiden van 10-15 jaarEen tocht waarbij je van alles kunt ontdekken en we je weer heel vrij laten: “We moeten je nog net in de modder kunnen zien vallen”. Onderweg word je uitgedaagd om zelf oplossingen te bedenken voor situaties die bij het struinen voor kunnen komen.Niks geen schools gedoe dus, geen meesters en juffen. Kom op zeg, we hebben voorjaarsvakantie. Nee, gewoon lekker struinen en daarbij op een leuke manier wat van de natuur opsteken met drie avonturiers. Onderga het echte struingevoel!Het avontuur begint op dinsdagmiddag 18 oktober om 12:30 bovenop de Uitzichtheuvel langs de Oude Maas en duurt uiterlijk tot 17:00 uur. Trek warme kleren en schoenen aan die tegen een stootje kunnen. Neem ook een klein rugzakje mee met een flesje water en een reep of koek. Misschien zijn handschoenen en een muts ook wel handig. Bij regen (of sneeuw!) gaat de tocht natuurlijk gewoon door. Je fiets kun je veilig kwijt achter het hek van b.s.o. ‘Buitengewoon’ (tegenover de ingang van de hockey). Eventueel kun je je laten afzetten op de parkeerplaats van de Carnisse Grienden. Het eindpunt van de struintocht is de parkeerplaats van b.s.o. ‘Buitengewoon’.Durf jij het aan?
Je kunt gratis mee. Geef je op via mrjschepers@hotmail.com
(vermeld je naam en leeftijd en telefoonnummer van thuis)
Deelname is beperkt, dus meld je snel aan. (Inlichtingen op 0180-617320) .Aanmelden en afmelden.
Indien u zich aanmeldt voor een excursie, wordt u verzocht zich tijdig af te melden indien u niet meegaat. Anders staat de groep op de vertrektijd voor niets op u te wachten. Bij excursies waar een beperkt aantal deelnemers mee kan, ontneemt u bovendien anderen de kans mee te gaan omdat er bij dergelijke excursies vaak een wachtlijst is. Daar bovenop moet de vereniging dan betalen voor iemand die niet aanwezig is.