Agenda 15 juni: Bermplanten

Mini-cursus Bermplanten herkennen

Wat zijn nu ook al weer de verschillen tussen de verschillende schermbloemen? Is het nu Fluitekruid  of Wilde Peen?  En is de Margriet een wilde bloem?

Wilt u eens weten welke bermplanten u in de omgeving kunt tegen komen? Meldt u dan aan voor de mini-cursus Bermplanten!

De mini-cursus bestaat uit een theorie-avond en praktijkexcursie. De cursus wordt verzorgd door de deskundigen van de plantenwerkgroep. Op donderdagavond 15 juni krijgt u uitleg over het herkennen van bermplanten in uw directe woonomgeving. Alledaagse soorten die u in de omgeving kunt tegen komen. We nemen u mee door de kenmerken van diverse soorten planten.

Zaterdag 17 juni zal een ochtendexcursie gehouden worden om de theorie in de praktijk te brengen. We wandelen op een soortenrijke plek op IJsselmonde

De kosten voor de losse minicursussen bedragen 8 euro pp voor leden en 10 euro voor niet-leden. Geef u nu op voor deze interessante mini-cursus op instapniveau via excursies@natuurvereniging-ijsselmonde.nl.of via Christa Groshart telefoon: 0180-428262